做好資料搜集是必需(旅行書籍或網上),申請 working holiday visa 嘅資格及手續,網上已有詳細資料,不在此談,只想分享一下少少心得。

要買旅遊保險,有個保障,睇醫生、藥好貴,好似有保險公司提供工作假期保險,大家上網 search (我唔清楚細節,因以前未有,一般旅遊保險只有一個為期最長182(大約半年)的旅遊保險可供購買)

可在香港申請YHA membership card,澳洲好多地方都有 discount,如 YHA hostelsGreyhound bus、參加local tour、景點入場費、戲院等等,可以慳唔少錢。  

 

大多數的外國backpackers 都用backpack,但我並沒有肌肉和體格,孭個20kg+背囊會相當吃力,我只用軟喼,途上沒有遇上不便。

 

行裝方面盡量輕便,日用品可在澳洲買,要去的是澳洲不是非洲,買東西好方便。使用「壽司捲法」整理衣物,不但衫的體積變小,還有防皺的功效。此外,用小包將零碎的個人物品分包整理,這樣東西便不會散落在喼中。

 

不用帶太多衫,足夠便可,但如Gore-Tex兩件式外套必備,平日可遮風擋雨,冬天套上內層好保溫。有啲local brand嘅衫都好平,去thrift shop(慈善二手貨店) 買衫都係唔錯嘅選擇。

 

睡袋沒必要,好多Hostel都唔俾開睡袋

 

可準備一本簿,請旅途中碰上的朋友留言,作為給自己的禮物,每次睇番都令我會心微笑。

 

CFMH5O.BITeqHnBoPvJ7_A.jpg

 

外國朋友都好鍾意中國菜,不妨學定啲簡單的餸,有機會的話用嚟招呼吓朋友。

 

太陽眼鏡係必需。

 

外國朋友對香港了解不多,會問吓香港嘅嘢,香港有幾大、人口有幾多等等,準備定啲資料,有相就更好。

 

要帶Adaptor, 澳洲是用三腳八字的插頭。

 

 

帶筷子,hostel雖有煮食用具、餐具提供,但個人認為筷子好好用,可作煮食用具和餐具。不是在澳洲買唔到筷子,只不過筷子咁細咁輕,帶埋無妨。

 

去醫生度配定啲平安藥,但記住過澳洲海關時要申報。

 

食物少帶為妙,若想帶都要check清楚有咩食物唔可以帶? 澳洲海關對攜帶入境嘅食物有嚴緊管制,肉類的食品(無論什麼包裝),植物種子,蛋類,動植物都是嚴禁帶入澳洲的,任何會構成疾病風險的物品都會被沒收,他們也是為了保護當地特有的生態。記住過澳洲海關時要申報,讓檢疫工作人員進行檢查。

 

晒衫繩、水壼、洗衣袋、電筒、針線包傍身無妨。

arrow
arrow
    全站熱搜

    Winnie 發表在 痞客邦 留言(13) 人氣()