-    當初唔知點解咁勇,放棄高薪厚職(朋友話),一個人踏上working holiday之路。


 


-    傻雲格言若搵唔到工,又洗晒啲錢,咪返香港


 


-    結果玩足兩年,仲要係唔捨得走嗰種。


 


-    澳洲那麼大,只去過 AdelaideMelbourneCanberraSydneyBrisbaneTownsvilleRichmondCharters Towers


 


-    hostelcattle station(cattle farm,澳洲人稱為station)做工,永遠難忘。


 


-    識到來自不同國家的backpacker朋友。俗語說「出外靠朋友」,是真的。初到澳洲人生路不


熟,多同其他backpacker傾吓計,交換吓information


 


-    我是個自閉仔,有事都收收埋埋唔想麻煩人,極怕陌生人 & social,同新朋友唔知講咩好。但好享受與朋友一起,會無所不談,狂笑(會笑到喊) ,做低能事。Working holiday 令我嘗試open up myself。雖然自閉性格難改,加上新認識的朋友都話我靜,但自問已進步不少。


 


-    體驗outback 生活,完來沒有電視,無得上網都ok,依然自得其樂。


 


-    外國朋友都好鍾意中國菜,不妨學定啲簡單的餸,招呼吓朋友。


 


-    澳洲三寶不是袋鼠、樹熊和鴨嘴獸,而是烏蠅、肥婆、醉酒佬。


 


-    要高度防曬。我不怕曬黑,但真的會曬傷,尤其大多數時間是在 Queensland。有一次冇搽防曬,大概30分鐘頸後皮膚曬到紅咗。


 


-    澳洲人好鍾意BBQ,經常會拉大隊燒烤,家中後花園總有 BBQ (多數用gas)!沙灘、公園都有免費的BBQ燒烤檯的地方。


 


-    初到貴境時,感到很難適應澳洲人的英文。澳洲人講英文時,個嘴郁動很小,好多時只聽到他們在講,但聽唔清楚佢地講緊乜,所謂 murmur。他們會用好多澳洲俚語 (slang),都唔明係咩意思。Example:


Barbie : barbecue


Brekkie : breakfast


Smoko : smoke or coffee break


Ta: thank you


緊要是唔好怕醜,唔識就要問


 


-    唔識揸車(我就係)或冇車,係有啲唔方便,但問題不大。


 


-    最大得著是從新認識自己,從心找回自己。

arrow
arrow
    全站熱搜

    Winnie 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()