噚日去睇醫生,以下是我和醫生嘅分對話


 


醫生: 有咩事?


 


: 隻眼不停流眼水...( 未講完, 佢已經拎緊電筒仔準備睇我隻眼)


 


醫生: 係紅眼症,要食藥、滴眼藥水,留喺屋企休息幾日。若果隻眼好唔舒服,可以用冰敷眼。


 


: 唔會咁差啩  (醫生正溫柔地用棉花為我抺眼淚,因我隻眼不停流眼水)


 


醫生: 未嚟姐。


 


: … (無言,被打倒了)


 


好強嘅醫生,快、準、狠(他只是講話太直接) ,唔dun症。雖然未見過佢真面目,但我覺得佢臉上會掛著微笑。不枉我等45分鐘。

arrow
arrow
    全站熱搜

    Winnie 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()