close


婢女也關心香港事,都會留意政治,每日睇報紙。選舉變成鬧劇,唉想講吓感受。


 


l   狼給我嘅first impression,一個字「差」。無得解,無原因,婢女first impression 一向好準。


 


l   狼也展示其「狡辯」作風,多次失憶(只說唔記得、唔知)、拒直接回應問題/質詢。


 


l   豬,一個字「蠢」。但至少也捍衛香港嘅核心價值,支持雙普選。


 


l   大番薯辯才令人眼前一亮。


 


l   大龍鳳一場,導演在背後精心策劃。豬狼雖貴為主角,也被蒙在鼓裡 。


 


l   >22萬民意只代表少數,那1200算什麼?


 


l   選狼嘅選委話佢受到大多數香港人嘅支持,唔係呀嘛咁都得,佢民調得分肥佬wor


 


l   選狼嘅選委又話豬嘅誠信破產,狼沒有誠信問題嗎?


 


l   對狼上台,我早有心理準備。自然定律嘛,狼定勝豬。


 


l   好欣賞超人,因為在巨大的壓力下,他堅持自己!


 


l   相反,某些人不僅轉軚,而且很肉酸,公開展現了「折腰」特技!


 


l   掃帚講佢用咗多年去改善形象,我贈佢「千年道行一朝喪」。


 


l   公開支持狼的選委,將來我們必定會票債票還。


 


婢女嘅

arrow
arrow
    全站熱搜

    Winnie 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()