close

由The Market開業以來,我還是第一次去食自助午餐。(用餐日期: 8 Nov 2013)


相比其他酒店,地方較細,枱與枱之間距離太近,有點嘈雜,略嫌櫈不太舒適。服務不俗,但有些服務員是大學實習生,仍有改進空間。


走進食物區,右手邊第一張食物枱擺放了水果、沙律和冷盤、麵包、各式芝士。水果有西瓜、哈蜜瓜、 菠蘿、原個奇異果、原個青蘋果和原個柑仔,廚師把生果切得很大塊,吃生果都可以吃飽!沙律和冷盤就提供了十多樣,當中以意大利巴馬火腿最受歡迎(可看見整隻火腿),廚師介紹蘸上黑松露蜜糖汁同吃!菜都很新鮮,調味料和配料都很多,選擇不少呢。


海鮮和刺身就提供了甜蝦、三文魚、帆立貝、中蝦、翡翠螺、青口、小龍蝦、長腳蟹等等,還有各式壽司。海鮮很新鮮,長腳蟹多肉、蟹肉彈牙鮮、超鮮,但凍蝦和青口是完全冇味!刺身大大件,三文魚肥美,甜蝦很鮮甜~


自助餐以東南亞美食做主打,有泰式木瓜沙律、炒咖喱蟹、喇沙、海南雞飯、泰式豬頸肉等等。Grill section有肉眼扒(但我唔食牛)、羊架(太生了)、兩款德國腸、粟米、黃肉蕃薯、紫肉蕃薯,唯蔬菜就燒得比較乾。熱葷還有pizza、三文魚頭、日式炸豬扒、麵牛肉、盅湯(椰子炖雞湯)、炒西蘭花等等。我推介:
- 德國腸,內裡黑椒粒帶出香味
- 盅湯,老火湯夠味,唔會太油,正!


甜點可算是餐廳的亮點!甜品區就設在入口的當眼處,超過15款甜點,全部細細件、的的式式,啱晒多心的我,有即制泡芙、Movenpick 雪糕、自制雪芭、焦糖燉蛋、奶凍、朱古力蛋糕、D24榴槤雪糕、綠茶朱古力蛋糕...必吃之選:
- 抹茶奶凍,賣相已是超吸引,蛋殼形小杯,好可愛,抹茶香濃,質感滑溜
- D24榴槤雪糕,真材實料,啖啖榴槤蓉,好rich好好食!(本身都食榴槤,但唔係十分喜歡嗰種)


加埋杯熱檸蜜,好完美喔!


價錢$288 +10%,食物款式多,也有很多自家名物,值得再來!


fc7cb80fa2e970fa0ac901347f700fce5840bc36630bc5fef0fc930a0fc8c0f0fcbbd701344df5012d92950fcaf610353620ba3ec8010ba6540

arrow
arrow
    全站熱搜

    Winnie 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()